Gyakran Ismételt Kérdések
Mi szükséges a garanciális javításhoz?
Garanciális javítás esetén a következő papírokra lesz szükség: Garanciajegy eredeti példánya, Számla (elég a másolati példány is).
Hogyan járjunk el biztosított készüléknél?
Ez esetben jegyzőkönyv szükséges. A biztosítónál le kell adni a hibás alkatrészt, a jegyzőkönyvet, valamint a javításról szóló számlát. Amennyiben a készülék nem javítható, a jegyzőkönyvben ezt szerepeltetjük.
Fizetnem kell, ha nem kérem a javítást?
Abban az esetben, ha bevizsgáltuk a készüléket és az ügyfél nem kéri a javítást 12000 Ft + ÁFA bevizsgálási költséget számolunk fel.
Nem tudom elvinni a készüléket, megoldható a szállítás?
Természetesen lehetősége van futárszolgálat igénybevételére is. Lehetőleg eredeti csomagolás/dobozban kérjük eljuttatni hozzánk a készüléket. Amennyiben nem az eredeti csomagolásban kapjuk meg a készüléket, az esetleges szállítás során keletkezett sérülésekért felelősséget nem tudunk vállalni.
- Szállítás garanciális készülék esetében:
Budapestről: 10 kg súly felett kérhető a díjmentes szállítás, azaz ez esetben a Totel Szerviz fizeti a szállítási költséget.
Vidékről: A Totel Szerviz fizeti a szállítási költséget. - Szállítás nem garanciális készülék esetében:
Az ügyfél fizeti a szállítási költséget.
Tanácsok
Készülék elhelyezése (túlmelegedés miatt stb.):
Javasoljuk, hogy készüléket hagyjuk szabadon szellőzni. Minimum 15-20 cm hely legyen felette.