Gyakran Ismételt Kérdések

Gyakran Ismételt Kérdések

Mi szükséges a garanciális javításhoz?

Garanciális javítás esetén a következő papírokra lesz szükség: Garanciajegy eredeti példánya, Számla (elég a másolati példány is).

Hogyan járjunk el biztosított készüléknél?

Ez esetben jegyzőkönyv szükséges. A biztosítónál le kell adni a hibás alkatrészt, a jegyzőkönyvet, valamint a javításról szóló számlát. Amennyiben a készülék nem javítható, a jegyzőkönyvben ezt szerepeltetjük.

Fizetnem kell, ha nem kérem a javítást?

Abban az esetben, ha bevizsgáltuk a készüléket és az ügyfél nem kéri a javítást 4000 Ft + ÁFA bevizsgálási költséget számolunk fel.

Nem tudom elvinni a készüléket, megoldható a szállítás?

Természetesen lehetősége van futárszolgálat igénybevételére is. Lehetőleg eredeti csomagolás/dobozban kérjük eljuttatni hozzánk a készüléket. Amennyiben nem az eredeti csomagolásban kapjuk meg a készüléket, az esetleges szállítás során keletkezett sérülésekért felelősséget nem tudunk vállani.

  • Szállítás garanciális készülék esetében:
    Budapestről: 10 kg súly felett kérhető a díjmentes szállítás, azaz ez esetben a Totel Szerviz fizeti a szállítási költséget.
    Vidékről: A Totel Szerviz fizeti a szállítási költséget.
  • Szállítás nem garanciális készülék esetében:
    Az ügyfél fizeti a szállítási költséget.

Tanácsok

Készülék elhelyezése (túlmelegedés miatt stb.):
Javasoljuk, hogy készüléket hagyjuk szabadon szellőzni. Minimum 15-20 cm hely legyen felette.

Mire jó az ügyfélkapu?

Ügyfélkapu menüpontunk segítségével a javítási munkalap számát megadva könnyen nyomon követheti készüléke javítási fázisait. Amennyiben még nem készültünk el vele, adja meg e-mail címét, és amint befejeztük a javítást, értesítjük!

Az ügyfélkaput az alábbi linken érheti el: http://totel.hu/ugyfelkapu.html